Nytt i Nils rum

2 kommentarer

Sista dagarna på vår gemensamma ledighet spenderade vi hemma med att göra diverse småutflykter, träna och att färdigställa lite hemmaprojekt. Ett av dessa var att piffa lite i Nils rum.

Spjälsängen har temporärt flyttat in i vårt rum och där den ska stå står nu amnings-/läsfåtöljen. Ovanför den har vi satt upp två supersöta planscher.

På pallen som fungerar som ett litet sidobord står en enkel lampa från Clas Ohlson som jag piffat med två små nallar med magneter i ryggen. Nallarna kommer från Bukowskis och idéen fick jag från trendenser.se

Vi satte också upp en liten hylla att hänga/lägga Nils små kläder på. Hyllan är en tavellist från Ikea som jag skruvat enkla småkrokar i, enkelt och med en totalkostnad på 57kr!

Under hyllan står en underbart söt liten pall som min pappas kusin gjort till Nils. En likadan pall som alla Nils tremänningar fått, så fin grej! Där står också en canvaskorg som jag köpte i en liten butik i nordingrå, lappen är borttagen men om jag inte minns fel är den från Ferm living!

På hyllan står en fågel formgiven av kay bojesen som jag köpt på Tradera samt ett par mockasiner från minimocks.com, så mjuka och fina men lite stora än! Ovanför hyllan hänger tre små broderier som Nils fått av min fina vän Tone, så glad över dem!

 
1 sandra:

skriven

Alltså wow, Karin! Så himla, himla fint ni har det i Nils rum. Är superavis på de broderade tavlorna (hon tar inte beställningar mån tro?) och diggade verkligen de ursöta affischerna. Var är de ifrån?

Svar: Men tack! Kul att du gillar det! Haha, jag får fråga henne! Affischerna är köpta på kokosbutiken.se :)
Karins kreationer

2 sandra:

skriven

Det vore jättesnällt om du ville det, blev helt förälskad :)