Glimtar från senaste fjorton dagarna

En kommentar
Det är ett underligt fenomen det här med tid som mammaledig, den bara går utan att en egentligen fattar det. Nu börjar dock någon sorts rutin infinna sig även om jag gärna avviker från den för njutiga grejer som glass i solen, fikahäng med vänner och spontana luncher med Henrik. Här kommer några glimtar på sådant som hänt senaste veckorna.


Hela familjen tog sushilunch i slottsparken, ja förutom att Nils inte åt sushi utan ammade då såklart. 


Jag och Nils hade matchande outfits, bodyn är från Lindex och min tröja från h&m. De måste gjort en miss och beställt tyg från samma leverantör :P


Vi rustade oss för en dag i solen med varsina par brillor. Hur söta är de små?! 


Henrik ställde upp i sitt första triathlon och gjorde riktigt bra ifrån sig! Här är starten i svartån. 


Min bror och hans Elina var på besök ett par dar. Supermysigt med loppisrundor, popcornhäng och bebisgos :)


Och när vädret var fint och Nils sov passade jag på att läsa några sidor ur den här boken sittandes på vår altan och med en kaffe i handen. En mycket bra novellsamling! Ofta ur en yngre flickas perspektiv och Stina lyckas sätta stämningen såå bra. Berättelserna utspelar sig i Västerbotten och jag kan verkligen se miljöerna och höra dialekten inom mig när jag läser, ser framemot att läsa mer av Stina! Alltid kul när en hittar nya författare en gillar! 
 
1 Lovisa:

skriven

Tack för boktipset! Det ska jag kolla upp, är ju alltid på jakt efter bra böcker :)